torstai 9. tammikuuta 2014

                 

Mä synnyin oleen aito, en täydellinen.

Mä en tavoittele täydellisyyttä. Oon just sellanen mitä oon ja jos joku ei pidä musta nii that`s it. En voi olla kaikkien mieleen. Oon oma itteni ja se saa riittää. En enää jaksa feikata, se on laimeeta. Jos mua itkettää, nii sillon mä itken ja jos naurattaa nii nauran. Jos oon surullinen en pelkää näyttää sitä, koska tiedän, että sureminen, ikävä yms. on normaalia. Ennen pidin surun näyttämistä nolona ja heikkouden merkkinä, mutta nyt oon tajunnu et se on itseasiassa vahvuuden ja rohkeuden merkki näyttää oikeet tunteensa. Sillä osottaa jollekkin ihmiselle luottamusta. Voin sanoo, et kaikista ihmisistä löytyy enemmän tai vähemmän vikoja. Kukaan ei oo täydellinen, ei todellakaan. Anteeks kaikille jotka on kiusannu mua. Te ette saanu mua murtuun, vaik tosi kovasti yrititte. Se teki musta vaan vahvemman. Joten tavallaan kiitän teitä. Mua naurattaa sellaset ihmiset, jotka LUULEE olevansa täydellisiä ja sen perusteella pitää muita huonompina. Se on väärin, koska kaikki me ollaan saman arvosia. Me kaikki hengitetään samaa ilmaa ja eletään samalla planeetalla. Ne ihmiset, jotka pitää itteensä parempina kun muut. saa marssia hyvin kovaa vauhtia Marssiin tai vaikka Kuuhun.






Elämä on välillä syvältä, ihan paskaa ja sillee. Mut elämä on myös juhlaa. Arjessa on monia asioita, mitkä tekee siitä juhlaa. Ne asiat saattaa olla ihan pieniä, kuten ystävän kanssa nauraminen, yhdessä asioiden tekeminen tai muuta vastaavaa. Se voi olla vaikka päivän lenkki, joka saa elämästä tuleen yhtä juhlaa. Joskus viikonloppusin kavereitten kaa on kivaa pitää joku leffailta tai lähtee yhdessä johonkin.
Pitäkää ihmiset kiinni ystävistä, sukulaisista ja kaikesta. Varsinkin elämästä. Se on arvokas ja YOU ONLY LIVE ONES. Sit kun sä kuolet, sä et saa enää uutta mahollisuutta. Paitsi ehkä elät jossain taivaassa. Mä alan ainaki elään elämääni niinku jokanen päivä ois viimine. Koskaa ei voi tietää mitä tapahtuu. Joten ihmiset, pitäkää lippu korkeella ja tehkää teiän elämästä juhlaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti